Mijn Ekovriend profiel

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kan jouw gegevens wijzigen als je bent ingelogd in jouw persoonlijke profiel


Hoe kan ik me uitschrijven als Ekovriend?

Wil je geen Ekovriend meer zijn? Wat jammer! Als je je wilt uitschrijven kun je een mailtje sturen naar klantenservice@ekoplaza.nl, dan kijkt onze klantenservice graag met je mee. De gespaarde Eko’s vervallen dan en deze kun je niet op een later moment weer ontvangen of overdragen. Jouw gegevens verwijderen we uit onze systemen. We zouden het leuk vinden als je langer Ekovriend blijft! Dus kunnen we je ergens mee helpen of vragen voor je beantwoorden? Onze klantenservice staat voor je klaar.


Ik ben mijn wachtwoord van mijn account kwijt, wat nu?

Als je je wachtwoord van je account kwijt bent, kun je waarschijnlijk niet meer met de online streepjescode sparen. Via wachtwoord vergeten kun je jouw wachtwoord resetten via het bij ons bekende e-mailadres. Hierna heb je weer toegang tot je account.


Mijn pas werkt niet meer, ben ik verloren of is gestolen.

Je kunt een nieuwe fysieke pas aanvragen in de winkel en deze koppelen aan jouw persoonlijke profiel. De punten die je spaart in jouw profiel zijn niet kaart-afhankelijk, maar gaan op basis van je profiel. Je kunt een nieuwe fysieke pas aanvragen in de winkel en deze koppelen aan jouw persoonlijke profiel. De punten die je spaart in jouw profiel zijn niet kaart-afhankelijk, maar gaan op basis van je profiel.  

 

Mijn Eko’s zijn van mijn account verdwenen, wat nu?

Neem contact op met de Klantenservice van Ekoplaza en houd je kaartnummer bij de hand. We kijken wat er aan de hand is.