Betalen als zakelijke klant

Hoe kan ik als zakelijke klant bestellen?

Als zakelijke klant kun je een persoonlijk account aanmaken op ekoplaza.nl. Op dit moment is het niet mogelijk om een account aan te maken met vermelding van KvK en BTW-nummer in combinatie met betaling via automatische incasso. Op korte termijn wordt het aanmaken van een zakelijk account mogelijk gemaakt.


Hoe kan ik betalen als zakelijke klant?

Op dit moment zijn er dezelfde betaalmogelijkheden voor zakelijke klanten als voor consumenten. Bekijk alle mogelijkheden hier. Bij een aantal lokale bezorgroutes is betalen op rekening ook mogelijk. Voor de opties kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl, zij bespreken graag de mogelijkheden.


Hoe ziet het zakelijke assortiment eruit?

Bij Ekoplaza bestel je gemakkelijk en snel alle biologische boodschappen voor je kinderdagverblijf, zakelijke lunch of kantoor. Het volledige assortiment is te vinden op ekoplaza.nl. Voor meer informatie over het totale assortiment vind je hier. Heb je wensen voor specifieke producten? Laat het onze klantenservice weten, zij denken graag met je mee.


Hoe zit het met BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op de webshop zijn inclusief BTW. Facturen worden altijd met vermelding van BTW verwerkt.


Kan ik een kopie factuur krijgen?

Zodra we je bestelling hebben ingepakt, ontvang je per mail een orderbevestiging. Na de leverdatum zijn de facturen van je bestelling online beschikbaar in je persoonlijke account. Ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘Mijn Bestellingen’ voor een totaaloverzicht. Heb je vragen over je factuur? Neem contact op met onze klantenservice.