Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij het plaatsen van je bestelling kies je direct de gewenste bezorgdag en tijdvak. Je kunt tot maximaal twee weken vooruit bestellen. Op de betreffende bezorgdag kun je de bezorger in het gekozen tijdvak verwachten. Wanneer door onverwachte omstandigheden toch een vertraging wordt verwacht nemen we contact met je op.
- Kies je voor bezorging via Ekoplaza Direct of Ekoroute? Dan ontvang je een dag van tevoren een mail met een Track & Trace link. Daarnaast ontvang je in de ochtend van bezorging een SMS met een tijdsindicatie van 30 minuten.
- Kies je voor bezorging via de externe bezorgservice van Leen Menken of Peddler? Dan ontvang je vooraf een e-mail en sms met Track & Trace code en een indicatie van de bezorgtijd. Op de bezorgdag ontvang je 30 minuten van te voren een SMS.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Ben je onverwachts niet thuis en heb je gekozen voor de bezorgservice van Leen Menken? Dan wordt de bestelling retour genomen en de volgende dag eenmalig opnieuw aangeboden. Wanneer je een specifieke bezorgtip hebt, kun je dit aangeven in je account via Bezorgadressen.
Indien je een bestelling te laat annuleert of op het overeengekomen ophaal- of bezorgmoment niet aanwezig bent, dan wordt de bestelling geannuleerd. Ekoplaza brengt kosten in rekening voor het te laat annuleren, deze bedragen € 50,-.