Het bezorgadres van mijn bestelling

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Als je voor toekomstige bestellingen je adres wilt wijzigen kun je dit eenvoudig aanpassen in je account.

  • Log in op je account en ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘Persoonlijke gegevens’.
  • Pas je persoonlijke gegevens zoals je adres, telefoonnummer of mailadres aan en sla de gegevens op.
  • Via ‘Mijn Profiel’ kun je ook je bezorgadressen en voorkeuren van afhaallocaties aanpassen. Je nieuwe gegevens worden direct verwerkt. 

Heb je een bestelling al afgerond en wil je het opgegeven adres aanpassen? Neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl.


Ik ga op vakantie en wil mijn boodschappen elders laten bezorgen, wat nu? 

Als je je bestelling eenmalig of gedurende een tijdelijke periode elders wilt laten bezorgen adviseren we je om een extra bezorgadres aan te maken. 

Bij wijziging thuisbezorgen:

  • Log in op je account, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘Bezorgen’.
  • Wijzig het bestaande bezorgadres en sla de gegevens op of klik op ‘Extra bezorgadres toevoegen’. Hier kun je een tweede bezorgadres toevoegen.

Bij wijziging afhaallocatie:

  • Log in op je account, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘Afhalen’.
  • Zoek op de gewenste postcode of plaatsnaam en selecteer de extra afhaallocatie.