Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling of verwijderen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, maar je wilt hier nog graag een product aan toevoegen of een product afhalen kan dit door contact op te nemen met de klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl of via 0413313502. Eventuele wijzigingen kunnen tot 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen) voor de afhaal of bezorgdatum worden doorgegeven. Het is helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan een bestelling die bezorgd wordt via Leen Menken of Peddler. 

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Wil je een gedane bestelling toch liever annuleren? Dit kan uiterlijk tot 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen) voor het gekozen ophaal of bezorgmoment. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met onze klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl of via 0413313502.

Kan ik het ophaal- of bezorgmoment aanpassen?

Heb je een bestelling geplaatst, maar komt een ander bezorgmoment beter uit? Neem contact op met de klantenservice en we kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Als je voor toekomstige bestellingen je adres wilt wijzigen kun je dit eenvoudig aanpassen in je account.

  • Log in op je account en ga naar Mijn Profiel en klik op Persoonlijke gegevens.
  • Pas je persoonlijke gegevens zoals je adres, telefoonnummer of mailadres aan en sla de gegevens op.
  • Via ‘Mijn Profiel’ kun je ook je bezorgadressen en voorkeuren van afhaallocaties aanpassen. Je nieuwe gegevens worden direct verwerkt. 

Heb je een bestelling al afgerond en wil je het opgegeven adres aanpassen? Neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl.

Ik ga op vakantie en wil mijn boodschappen elders laten bezorgen, wat nu? 

Als je je bestelling eenmalig of gedurende een tijdelijke periode elders wilt laten bezorgen adviseren we je om een extra bezorgadres aan te maken. 

Bij wijziging thuisbezorgen:

  • Log in op je account, ga naar Mijn Profiel en klik op Bezorgadressen
  • Wijzig het bestaande bezorgadres en sla de gegevens op of klik op ‘Extra bezorgadres toevoegen’. Hier kun je een tweede bezorgadres toevoegen.

Bij wijziging afhaallocatie:

  • Log in op je account, ga naar Mijn Profiel en klik op Favoriete winkel
  • Zoek op de gewenste postcode of plaatsnaam en selecteer de extra afhaallocatie.