Online bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Om biologische boodschappen te bestellen heb je een persoonlijk Ekoplaza profiel nodig. Heb je nog geen profiel? Maak deze dan aan.

  • Log in op ekoplaza.nl door op het profiel-icoon rechtsboven te klikken.
  • Klik op het icoon ‘Winkelmand’ en selecteer of je je bestelling wilt laten bezorgen of gaat ophalen bij een Ekoplaza winkel of afhaalpunt naar keuze.
  • Klik op het gewenste tijdvak van bezorging of de gewenste afhaaldag.
  • Selecteer al je boodschappen door de producten te zoeken vanuit het venster ‘Boodschappen’ of kies je favoriete producten uit je favorietenlijst.
  • Is je winkelmandje compleet? Klik dan op het icoon ‘Winkelmand’ en klik vervolgens op ‘Naar bestellen’
  • Controleer je gegevens. Heb je een voucher? Vul dan de code in. Check het bezorgadres of de gewenste afhaallocatie en het gekozen tijdvak.
  • Kies de betaalmethode en klik op ‘Bestellen’.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je jouw bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer zelf wijzigen of annuleren. Wil je toch iets wijzigen of annuleren, dan kun je maximaal 2 werkdagen voor bezorging/afhalen van je bestelling voor 16:00 contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ekoplaza.nl of bel 0413 313 502. We kijken graag persoonlijk met je mee en bekijken samen wat we nog kunnen wijzigen.

We werken eraan om het zelf wijzigen van je bestelling in de toekomst wel mogelijk te maken.


Kan ik een bestelling plaatsen zonder account?

Op dit moment heb je een persoonlijk account nodig om een bestelling te kunnen doen. In de toekomst maken we het plaatsen van een bestelling zonder account of met een gastaccount voor afhaal bestellingen ook mogelijk.