Klacht over mijn bestelling

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via de mail naar klantenservice@ekoplaza.nl of te bellen naar 0413 313 502. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Ik mis een product bij mijn bestelling

Vervelend dat je bestelling niet compleet is. Het kan zijn dat het product niet op voorraad was op het moment van inpakken. Denk bijvoorbeeld aan de invloed van het seizoen op onze producten. Het aankoopbedrag van deze producten komt als tegoed in je account en kun je bij een volgende bestelling inzetten of direct laten uitbetalen.

Mis je een product en staat deze wel op de pakbon? Kies dan voor de desbetreffende bestelling in het overzicht van je bestellingen. Vervolgens kan je onderaan de pagina een probleem met je bestelling melden.


Een product in mijn bestelling is bedorven of beschadigd

Wanneer een product bedorven of beschadigd is, kies dan voor de bestelling in het overzicht van je bestellingen. Vervolgens kan je onderaan de pagina een probleem met je bestelling melden. Stuur je liever een mail, kan dit naar klantenservice@ekoplaza.nl. Wanneer je extra informatie (zoals de THT-datum en foto’s) meestuurt, kunnen we direct met je klacht aan de slag.


Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht

Wanneer je een product wil retourneren omdat je niet tevreden bent over het artikel, dan kan dit bij de winkel waar je het gekocht hebt. Neem de aankoopbon en het product mee naar de winkel. Je kunt het product dan omruilen voor een nieuw product of je ontvangt het aankoopbedrag retour.