Klacht over mijn bestelling

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via de mail naar klantenservice@ekoplaza.nl of te bellen naar 0413 313 502. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Ik mis een product bij mijn bestelling

Vervelend dat je bestelling niet compleet is. Het kan zijn dat het product niet op voorraad was op het moment van inpakken. Denk bijvoorbeeld aan de invloed van het seizoen op onze producten. Je kunt het missende product dan terugzien op de pakbon onder 'gemuteerde producten'. Het aankoopbedrag van deze producten komt als tegoed in je account en kun je bij een volgende bestelling inzetten of direct laten uitbetalen. Het bedrag kun je ook retour pinnen bij het thuisbezorgen of laten uitbetalen bij het afhaalpunt.

Mis je een product en vind je deze niet terug op de pakbon? Vul dan het contactformulier in via je persoonlijk profiel of mail naar klantenservice@ekoplaza.nl. Wanneer je de boodschappen hebt opgehaald in een winkel of bij een afhaalpunt dan kun je direct contact opnemen met de betreffende winkel. Een overzicht van de locaties vind je hier.


Een product in mijn bestelling is niet meer goed

Bij de online boodschappen bieden we gemiddeld dezelfde houdbaarheid als voor producten in onze winkels. Wanneer een product toch niet meer goed is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via mail naar klantenservice@ekoplaza.nl. Stuur je extra informatie zoals de THT-datum en foto's? Dan kunnen we direct met je klacht aan de slag.


Een product in mijn bestelling is beschadigd

We doen er alles aan om je bestelling correct bij je te bezorgen. Wanneer het toch voorkomt dat je een product beschadigd hebt ontvangen, vergoeden we het bedrag. We ontvangen de melding graag via onze klantenservice. Wil je liever het product alsnog halen in de winkel of daar je geld terugkrijgen? Dat is ook mogelijk. Je kunt het product dan samen met je factuur meenemen naar een van onze winkels.